Sigrid's Herfst

13-07-2012 12:17

Toen ik vol enthousiasme begon aan deze blog was het mooi weer. Het was een van de weinige dagen in Nederland dat het droog was en het zonnetje scheen, en ik lag in korte broek in de hangmat. Sigrid's zomer, leek mij wel een leuke titel.

Nu zijn we een week en 573 liter neerslag verder. In een 'lekker fris zomerbuitje' fietste ik naar school toe om mijn rapport op te halen, en toen ik naar huis moest brak de hel pas echt los. Met 120 kilometer per uur stortte de regen naar beneden, en ik fietste heel eenzaam in mijn verschrikkelijk mooie regenjas naar huis.

En nu zit ik binnen. Het is Juli. En ik zit binnen. Terwijl ik gillend en naakt een rondje om het huis heen zou moeten rennen omdat het vakantie is zit ik binnen het op de fiets geïmproviseerde verhaaltje uit te tikken. 

Sigrid's Herfst zou een geschiktere titel zijn.

 

Dames en Heren, Jongens en Meisjes: De Herfstvakantie is begonnen!